diumenge, 2 de desembre del 2007

Busque equip de futbol

Aquesta entrada es pareguda a una oferta de treball, pero es tracta de q em pensava q podria aguantar aquest any sense juar en ningun equipo, i la realitat no es aixina, vag decidir no juar en el Perello, de lo qual m'arrepentisc totalment, i també de juar en el juvenil del Sueca, pero aquest abandon va ser per motius d'horaris. Aixina q si algu te una oferta pa mi estic disponible, aixo si, si te un horari flexible i si pot ser q no tinga q pagar.
PD: Soc un bon central, enkara q estic mes torrat q l'ostia, cosa q amb unes quantes semanes de entrenaments se solucionaria enseguida, o aixo espere.

1 comentari:

Agustí ha dit...

li puc oferir una plasa pa xuar en el sueca united això si o cumplix amb la seua paraula de bon central o se kedarà en el equipo està clar ahí no volem figures ai volem xuarors que no saben pegarli al baló i que siguen roins aixina es que pensateu això de pagar seràn uns 100 euros i no vages buscant per ahí que per menos de 100 euros no crec que hi hajen ale xicon pensateu en això del horari tacoplaras tu sas no anem a dixar que vingues tots els dies a entrenar a vore que te penses que es un equipo serio tu je mestas sentint ahi se te que fallar anant a antrenar si nos comensarem a guanyar partits i ja no tindrà grasia aixi es que el disapte a les 00:50 hores en la tasqueta que vullgues pa firmar el contrat agarra diners que jo agarraré les ganes de beure i el bolí pa que firmes tu ja era ora que ascibires algo caragol